وطن خود را در دو بند توصیف کنید

با سلام خدمت همه دانش آموزان عزیز و همه دبستانی ها و ابتدایی های پایه ششم کلاس ششم و یا اولیای عزیز که برای یافتن جواب صفحه ۴۷ کتاب نگارش فارسی ششم ابتدایی با عنوان وطن خود را در دو بند توصیف کنید و توضیح دهید به این سایت مراجعه کردید ما این مطلب را ایجاد کردیم تا شما عزیزان جواب این بخش را در نظرات پایین صفحه برای ما بفرستید تا با اسم شما این مطلب را تکمیل کنیم لطفاً جواب هایتان را به ما بفرستید.


جواب : وطن من چکیده 1400 سال کش مکش برای بپا داشتن حق است وطن من اسلام است اسلامی که در دیگر کشور ها فقط به یک اسم تبدیل شده است وطن یعنی 8 سال دفاع از کشور بدون هیچ کمکی از دیگر کشور ها. وطن من را خدا حفظ کرده است بی سابقه ترین دشمنی ها با ما انجام میشود ولی ما هنوز سر پا هستیم و این تو دهنی بزرگی به دشمنان وطن است.


40 سال است که میخواهند وطن مارا نابود کنند و 40 سال است خدا مارا حفظ کرده است در هر قسمت تاریخ وطنمان میتوانیم خداوند را احساس کنیم. اتفاقات زیادی برای وطن ما افتاده است ولی مردمان غیور کشور در هر برهه از تاریخ راه خدا را پیش گرفتند و اکنون شاهد این هستیم وطن ما یکی از قدرتمند ترین کشور های منطقه است امیدواریم خدا وطن مارا حفظ کند.



دانلود رایگان قسمت دوم فیلم هزارپا کامل

دانلود رایگان قسمت دوم فیلم هزارپا

دانلود رایگان قسمت دوم فیلم هزارپا بدون سانسور

دانلود رایگان فیلم هزارپا 2