دانلود رایگان قسمت 23 سریال ممنوعه

قسمت دهم سریال ممنوعه در شبکه خانگی امروز دوشنبه در شبکه نمایش خانگی منتشر شد. بازیگران «ممنوعه» را افرادی چون: امیرحسین آرمان، علی استادی، خاطره اسدی، بهاره افشاری، پژمان بازغی، آتیلا پسیانی، امیر جعفری، هادی حجازی‌ فر، الهه حصاری، آناهیتا درگاهی، نیلوفر رجایی‌ فر، لیلا زارع، نیما شعبان نژاد، نیکی کریمی، مجید مظفری، نسرین نکیسا و شیدا یوسفی تشکیل می دهند.

سریال ممنوعه فصل دو قسمت ده

سریال ممنوعه به کارگردانی امیر پورکیان و تهیه کنندگی صادق یازی استارت خورده است و خاطره اسدی از بازیگران این سریال پیش تر در صفحه شخصی خود در اینستاگرامش گفته بود که نقشی متفاوت را در سریال ممنوعه ایفا خواهد کرد. سرو رسانه پارسیان، کارپخش و توزیع این سریال را عهده دار است و بهاره افشاری و هادی حجازی فر برای نخستین بار است که در سریال های ساخته شده در شبکه های خانگی حضور پیدا میکنند.

دانلود قسمت جدید سریال ممنوعه فصل 2 قسمت 10

سریال شبکه خانگی ممنوعه، یکی از جنجالی ترین سریال های خانگی است که در سالهای اخیر تولید شده است اگر چه نمیتوان نسبت به موفقیت و استقبال مردمی از آن همچون گلشیفته و شهرزاد خبر داد، اما حضور چهره های مطرح و مردمی سینما و تلویزیون در کنار یکدیگر از پژمان بازغی و بهاره افشاری گرفته تا نیکی کریمی میتوان از آن به عنوان سریالی در ژانر اجتماعی پر کششی را در اختیار بیننده تلویزیونی قرار خواهد داد نام برد.

دانلود رایگان قسمت 10 فصل 2 سریال ممنوعه

بازى امیر جعفرى در نقش تجنگى از قسمت سوم در سریال نمایش خانگى ” ممنوعه” آغاز مى گردد. قسمت سوم سریال “ممنوعه” به کارگردانى امیر پورکیان و تهیه کنندگى على اکبر نجفى با استقبال مخاطبان مواجه شده است، مسئولیت جانشین تهیه کننده در این سریال بر عهده مهدی یاری و همچنین صادق یاری به عنوان سرمایه گذار در این پروژه حضور دارد.